Service-afdelingen
Hos Epoke prioriteres service højt, for service er en afgørende faktor ved salg af vintermateriel. I tilfælde af nedbrud skal maskinerne kunne repareres inden for meget kort tid, så de hurtigt kan komme tilbage på vejene. Epoke har det beredskab, der kræves for at leve op til den forpligtelse, og virksomheden servicerer i dag de fleste danske kommuner, Vejdirektoratet og en række private virksomheder.
Vores 6 danske servicemontører er fordelt over hele landet, og kan derfor på kort tid nå kunderne, hvor de varetager service på spredere, sneplove og blandeanlæg. Det indebærer alt fra klargøring over ibrugtagning til løbende vedligeholdelse både i og efter vintersæsonen.
Servicefunktionen omfatter også en lang række kurser, der tilbydes Epokes faste kunder og samarbejdspartnere, ligesom der kan aftales virksomhedsspecifikke interne kurser for udvalgte medarbejdergrupper.
På fabrikken i Vejen i Sydjylland sidder erfarne medarbejdere altid klar til at yde telefonisk support. Her kan brugerne få løst problemer og få svar på store og små spørgsmål. I vintersæsonen - fra november til marts - tilbyder vi desuden en 24-timers tilkaldevagt, hvor det altid er muligt at få kontakt til en servicemontør.
24-timers service gør sig også gældende, når det drejer sig om reservedele. Vores store lager betyder, at vi kan garantere levering af slid- og reservedele i Danmark senest 24 timer efter bestilling.
Dataopsamling og GPS-styret spredning er andre væsentlige elementer i Epokes ekspertise, og medarbejderne har gennem årene oparbejdet en stor erfaring i opsætning, afprøvning, fejlfinding og andre serviceopgaver.